Skip to main content

Return of the Written-off writer

So much time has passed, I shouldn´t even called it a pause. More like resurection. In following days, I guess I should be recording thoughts, old forgotten ideas and advices for almost everything I can think of. Everything will be random, as name of this blog suggests. 

I guess, this will serve as some kind of disclaimer. I will publish my ideas, sometime whole, sometimes just part of it. If someone stumbles upon it and gets to read it, dont be shy to contact me if you like something. 



Comments

Popular posts from this blog

Bajka o dosadi

U neka davna vremena bila dva brata jarana, buraza, pajde i sl. I svakog dana oni su isli na posao, radili, kopali kanale za mobilne telefone, skupljali grancice u strukove i uzivali u svakom trenutku koji su zivjeli. Jednog dana, jedan od njih zvani buraz, pajdo iliti brat 1, zaluta malo dublje u sumu dok je skupljao grancice za struk, kadli mu paznju privuce jedan kabal koji nikad ranije nije primjetio..... Za to vrijeme, njegov brat zvani buraz, jaran iliti pajdo 2 je uzivao u gledanju neba, oblaka cim je primjetio da je njegov buraz 1 zamak'o za granje, zbunje i ostalu paprat. Sve to iz prikrajka je posmatrao stari oposum, te klimajuci glavom rece svoje cuveno: Tesko je oposum biti u danasnje doba oposumanja. Sve ce vas dosada odnijeti ko piliće pred Uskrs....rece to i zamace u mrak svoje jazbine.... Brat, buraz, pajdo 1 je prateci trag kabla stigao do Ivice (i Marice) sume, ili coska sume i ugledao nezamisliv prizor, toliko nezamisliv i neopisiv da ga ja necu ni opisivati. I

Prođe godina....

eto, prođe godina dana... đes bio štas radio i slično... svi se pitaju, gledaju unazad i govore da će biti bolji u sledećoj godini.... čemu? vrlo malo ljudi će zaista i ispoštovati ono što sami sebi obećaju u sumrak ove godine...ali i sami znate da ste naveče uvijek umorni i da ćete sve ostaviti za ujutro kad budete odmorniji...pa i svoja obećanja :) Pametan piše, budala prepisuje rekao bi neko... e pa ja ću da prepisujem... ;) bar se neću izdvajati od okoline.

Odlučio...isplanirao...sprovodi

Pokušaj uspostavljanja reda u nečijem životu nikada nije lako...pogotovo ako je to tvoj lični život. Previše vremena sam proveo pokušavajući ugoditi nekome, živjeti u grču od nečega, iščekivati nešto bolje... Sav život sam sveo na čekanje... vrijeme je da krenem drugom stazom. Ovu predobro znam. I prelagana je. Po blogu vidim da mi neko s vremena na vrijeme uleti i gleda da li sam sta pisao. Volio bih kad bi se ta osoba javila. Zima je, osjecam se usamljeno, ja sam dijete ljeta :) pa je, mislim, lako da me se shvati... Neću daviti, mnogo toga imam za reći, ali ne ovde, ne sada.... Odlučio sam promjeniti život, isplanirao sam neke stvari i ciljeve i sada sprovodim i eksperimentišem na sebi da li je to moguće. Javim se ubrzo sa vijestima.... za to vrijeme, uživajte u danima bez gledanja na sat, u noćima bez pripremljene odjeće za ujutro... uživajte....